UTF-8 http://oj-sann.blogspot.com/feeds/posts/default OJ'sann bloggen: Pussig sammentreff.OJ'sann bloggen .comment-link {margin-left:.6em;}

OJ'sann bloggen

- Jeg skriver jeg, så ser vi hva det blir til ... Personlig kan det nok bli, men ikke privat.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

                                                    Home | Post | Edit | Photobucket

tirsdag, desember 20, 2005

Pussig sammentreff.

Ved første øyekast ser dette bildet helt vanlig ut. Og det er det vel også.
Men for meg er det egentlig et veldig merkelig bilde.
Bildet er tatt på Lillehammer 17.mai 2004. Jeg hadde avtalt med min mor og bror om at vi skulle treffes i denne parken. De hadde reist med bil et par timer i forveien, mens jeg kom etter på motorsykkel.
Vel fremme lette og lette jeg etter disse to, men det var umulig for meg å finne dem i folkemengden.
Da jeg noen dager senere studerte bildene jeg hadde tatt i anledningen dagen, oppdaget jeg det merkelige. Jada - midt i fokus, rett forran Søre Ål kirke, hvem andre hadde jeg tatt bilde av enn nettopp min mor og bror?!
Pussig!
Posted by Picasa

2 Comments:

Blogger P said...

I was in Lillehammer two years ago and I loved Norway

greetings!

Pedro

20/12/05 23:27  
Blogger oj. said...

Nice to hear. Thank you =)

/oj.

20/12/05 23:58  

Legg inn en kommentar

<< Home

Image hosted by Photobucket.com      MyCachWorld            Bensinpillen

-->