UTF-8 http://oj-sann.blogspot.com/feeds/posts/default OJ'sann bloggen: I "førjulsstria" glemmer jeg ikke det viktigste! :)OJ'sann bloggen .comment-link {margin-left:.6em;}

OJ'sann bloggen

- Jeg skriver jeg, så ser vi hva det blir til ... Personlig kan det nok bli, men ikke privat.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

                                                    Home | Post | Edit | Photobucket

mandag, desember 12, 2005

I "førjulsstria" glemmer jeg ikke det viktigste! :)

Upgrade to Firefox 1.5!I "førjulsstria" blir man tidvis opptatt og fokusert på alt som må ordnes, fikses og gjøres før den forestående høytiden ringes inn kl. 17.00 den 24.desember landet over, at man til og med kan glemme de aller, aller viktigste ting som skjer rundt seg. Heldigvis har jeg unngått å komme i denne pinlige klemma i år i og med at jeg allerede har lastet ned Firefox 1.5 som nå er ferdigutviklet! Last den ned du også ellers blir det ikke jul (!), vet du =).

To english language readers; Best Christmas present this year; download the new release of Firefox 1.5 . Enjoy !

Link

1 Comments:

Blogger My Daily Struggles said...

Greetings from the USA.

12/12/05 20:12  

Legg inn en kommentar

<< Home

Image hosted by Photobucket.com      MyCachWorld            Bensinpillen

-->