UTF-8 http://oj-sann.blogspot.com/feeds/posts/default OJ'sann bloggen: This weeks happenings ........OJ'sann bloggen .comment-link {margin-left:.6em;}

OJ'sann bloggen

- Jeg skriver jeg, så ser vi hva det blir til ... Personlig kan det nok bli, men ikke privat.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

                                                    Home | Post | Edit | Photobucket

søndag, september 11, 2005

This weeks happenings ........

Well - mye av uken har gått med til å planlegge bygging av ny pc.
Hvorfor så grundig planlegging (?) ...... "well" igjen, den skal bli min ultimate pc, selvfølgelig =) .

Follow this link please http://oj.backpackit.com/pub/229780

En uvurderlig bieffekt av å bygge sin egen pc, og ikke minst det å gjøre grundig planlegging og research, er at man lærer utrolig mye - om nettopp PC'en og dens liv :).

Dette betyr igjen at man setter seg i stand til å kunne vedlikeholde pc'en på en mye bedre måte enn om man gikk på "super'n" og kjøpte den der eller om man overlot helt til andre å bygge den. Dessuten vil man nok ikke få kjøpt en slik pc på "super'n" =)

Dessverre har det gått litt utover andre ting - som å skrive i bloggen min, eller rettere sagt IKKE å få skrevet i bloggen min, blant annet =(

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hi, You have nice collection on your website. Please visit content management software related site. It has
some good resources on content management software

11/9/05 04:29  
Anonymous Anonym said...

Er du redd du skal kommer i den situasjonen at du kommer før nr 1?

9/10/05 04:50  

Legg inn en kommentar

<< Home

Image hosted by Photobucket.com      MyCachWorld            Bensinpillen

-->